Opšti uslovi kupovine, poslovanja i reklamacija
Podaci o pravnom licu:
Naziv firme: Urban Pets d.o.o.
Adresa: Bulevar Crvene Armije 11/4P
Šifra delatnosti: 4773
Delatnost: Trgovina na malo farmaceutskim proizvodima u specijalizovnim prodavnicama - apotekama
PIB: 109286782
Matični broj: 21155365
PEPDV: 109286782
Web adresa: www.urbanpets.rs
Kontakt telefon: 060 7261487
Kontakt email: info@urbanpets.rs
Sve cene iskazane su sa PDV-om. Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Za informativni prikaz cena u drugim valutama, ukoliko je omogućen, koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat.
Kontakt za dodatne informacije u vezi sa narudžbinom, reklamacijom ili otkazom naružbine:
- Email: info@urbanpets.rs
- Telefon: 060 7261487
Poručene proizvode preko URBAN PETS online pet shop-a možete preuzeti na dva načina:
• Preuzimanjem u nekoj od naših prodavnica (načini plaćanja: gotovina, kartica)
• Prijem pošiljke poslate kurirskom službom uz uračunate troškove dostave ili uz besplatnu dostavu* na kućnu adresu (načini plaćanja: platna kartica, uplata na račun, plaćanje pouzećem). Uobičajeni rok isporuke je 2-3 radna dana. Više detalja oko uslova isporuke možete pročitati na sledećoj stranici.
Registracija na sajtu urbanpets.rs nije neophodna kako bi se obavio proces kupovine, ali je bitno da Vaši podaci budu tačni i potpuni. Dobrovoljna registracija na sajtu Vam daje niz pogodonosti te Vam svakako savetujemo da se registrujete (opt-in). Na podatke koje ostavite tokom registracije primenjuje se politika privatnosti koja garantuje sigurnost i poverljivost Vaših podataka.
Zaštita privatnosti korisnika
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad
Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog
trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Svaka porudžbina praćena je potvrdom preko e-maila i/ili telefonskim pozivom u roku od najkasnije 24h radi potvrde porudžbine. Ukoliko dođe do neke promene u vezi sa Vašom porudžbinom URBAN PETS d.o.o. je dužan da Vas o tome obavesti pre slanja pošiljke. Obavezujemo se da naručene proizvode isporučimo ispravne i u predviđenom roku. Sve zloupotrebe Internet trgovine rezultovaće otkazivanje usluga ili prijavom nadležnim organima u skladu za zakonskom regulativom Srbije.
Reklamacije
Porudžbinu, u skladu sa čl. 35. i čl. 36. Zakona o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS br. 73/2010) možete otkazati bez naknade (osim neposrednih troškova povraćaja robe) i bez navođenja razloga u roku od 14 dana nakon preuzimanja proizvoda. Reklamacije na proizvode se mogu podneti u slučaju kada je isporučeni proizvod neispravan, neodgovarajući ili isporuka nepotpuna. U slučaju reklamacije proizvode ćemo zameniti ili ćemo obaviti povraćaj sredstava u zavisnosti od Vašeg zahteva. U slučaju neodgovarajućeg proizvoda nadoknadu za troškove dostave snosi kupac, dok u slučaju neispravnog proizvoda ili nepotpune isporuke, troškove dostave snosi prodavac. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Kupac nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe. U slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, potrošač može da pošalje robu o trošku trgovca kurirskom službom D-Express doo sa kojom imamo ugovorni odnos uz prethodnu najavu prodavcu kako bismo kreirali nalog za preuzimanje robe o našem trošku, a u skladu sa poslovnom politikom kurirske službe.
Urban Pets d.o.o. je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Kompanija Urban Pets d.o.o. je odgovorna za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2. godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke snosi Urban Pets d.o.o.
- nesaobraznost ne može da se otkloni zamenom uopšte niti u primerenom roku;
- ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako Prodavac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku;
- opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za Kupca zbog prirode robe i njene namene;
- otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca.
- vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru;
- značaj saobraznosti u konkretnom slučaju;
- da li se saobraznost može otkloniti bez značajnijih nepogodnosti za Kupca.
Kupac ima pravo na povrat robe u sledećim slučajevima:
- Isporuka robe koja nije poručena
- Isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
- Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
Pri prijemu robe proveru ispravnosti porudžbine vrši kupac. Molimo Vas da uporedite primljene artikle sa računom, ukoliko nešto nedostaje odmah to napomenite Vašem dostavljaču jer naknadne reklamacije ne možemo da uvažimo. Shodno predhodno navedenom članu Zakona o zaštiti potrošača, u obavezi smo da u roku od 8 dana od dana podnošenja reklamacije odgovorimo na istu i u roku od 15 dana rešimo Vašu reklamaciju.
Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač mnije saglasan sa predlogovm prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
U slučaju da reklamacija bude odbijena dostavićemo Vam odgovarajuće obaveštenje u vidu obrazloženja za neprihvatanje reklamacije kao i obaveštenje o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem i nadležnim telima za vansudsko poravnanje.
Ukoliko je potrošač uz kupljeni proizvod dobio garanciju i ako se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2 godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije.
Reklamacije možete izvršiti na jedan od sledećih načina:
- Slanjem reklamacije putem pošte na adresu: URBAN PETS d.o.o, Bulevar Crvene Armije 11, 11070 Novi Beograd
- Elektronskom poštom na adresu reklamacije@urbanpets.rs
- U nekoj od naših maloprodaja uz popunjen reklamacioni formular.
- Telefonom: 060 7261487
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje na sledećoj adresi.
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.
Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:
- U potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
- Za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
- Na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
- Na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
- U postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.
Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.
Povraćaj sredstava sa platne kartice
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, URBAN PETS d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
DETALJI I SADRŽINA UGOVORA O PRODAJI NA DALJINU
Ovaj ugovor u formatu prilagođenom za štampu možete preuzeti ovde.
U skladu sa čl. 28., čl. 34. i čl. 35. Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS, br. 62/2014) Vašu porudžbinu možete otkazati i od nje odustati bez navođenja razloga i dodatnih troškova, u roku od 14 dana nakon preuzimanja proizvoda u državinu. Ukoliko se odlučite na odustanak od ugovora i pošaljete obrzac za otkaz ugovora na daljinu koji ste dobili i elektronskom poštom prilikom kreiranja porudžbine. Kontaktiraćemo Vas u najkraćem mogućem roku kako bismo što efikasnije organizovali povraćaj sredstava ili zamenu isporučene robe u skladu sa Vašim željama.
Robu ćemo preuzeti sami ili posredstvom dostavljača ovlašćene kurirske službe D Express, u najkraćem mogućem roku. Troškove jednog povraćaja i slanja zamenskih proizvoda snosi URBAN PETS, a direktne troškove eventualnih naknadnih povraćaja snosi kupac.
Povraćaj novca, uključujući i troškove isporuke, izvršićemo najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo primili obrazac za odustanak od ugovora, uz prethodno preuzimanje vraćene robe, koristeći ista sredstva plaćanja koja ste Vi koristili u prvobitnoj transakciji. U slučaju da se saglasite sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja za povraćaj plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povraćaj.
Molimo Vas da obratite pažnju na mogućnost odgovornosti za umanjenje vrednosti robe koje nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju na e-mail adresi: info@urbanpets.rs ili na info telefonu 0607261487 (ponedjeljak–petak 09h - 21h).
- nesaobraznost ne može da se otkloni zamenom uopšte niti u primerenom roku;
- ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako Prodavac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku;
- opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za Kupca zbog prirode robe i njene namene;
- otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca.
- vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru;
- značaj saobraznosti u konkretnom slučaju;
- da li se saobraznost može otkloniti bez značajnijih nepogodnosti za Kupca.
- Isporuke robe ili pružanja usluga čija cena zavisi od promena na finansijskom tržištu na koje Prodavac ne može da utiče i koje mogu nastati u toku roka za odustanak;
- Isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima Kupca ili jasno personalizovane;
- Isporuke zapečaćene robe, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
- Isporuke robe koja se, nakon isporuke, zbog svoje prirode neodvojivo meša sa drugom robom;